kvällens

hade fett kul ikväll:D kom hem typ 10 min sen. först vare kräftskiva hos kuntcher, sen drog jag till kimsy så skjustade hoin ner moi på cykel till linnea, sen efter ett bra tag kom olivia och sara. sen var vi inne lite, sen drog vi ut, typ vid 9 tiden. och åt olivias kladdkaka....... haha :D sen drog vi till parken i kyrkbyn och klättrade upp på taket och hade kul och så kom några killar på cykel och klättra upp på taket med oss, albin och douglas :D sen efter ett tag när vi skulle ner så kom alla ner förutom albin och då hjälpte vi honom i typ en halvtimma (stackarn) men sen kom han ner :D då gick vi till hantverkarn och kissa, då vare några som gjorde rumpavtryck på glaset inne i hantverkan haha, det visade sig at vara min granne!! x) lol
shit vad mycke jag skriver :O
sen åkte jag på daniels moppe och han sjusta runt mig (HAHA), sen åkte jag på douglas bmx (HAHA :D) sen åkte jag på albins damcykel x))))) hihi. sen gick vi ner till vägen och blablabla det var jätte roligt!
tack för en asbra kväll linnea, sara, olivia, kimsy och några till :DDD
nu typ fryser det istappar på mina fingrar, fryser fet mycke jao!
aja, godnatt! fuck haha tog inga bilder x)

Kommentarer
Postat av: sara

det va askuul :D <3

2011-09-04 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0