pretty little liars

asså jag är på säsong 2!! haha börja kolla på det typ ett halvår sen, mer . men sen pallade jag inte längre än 2an. nu startar jag igen! :D
igår var jag med kimsy och åkte in te stan och käka popcorn och hade allmänt roligt. hehe.. och sen på kväll/eftermiddag cykla vi te parken ( en cykel) och jag skulle skjusta henne och vi ramla hela tiden och körde nästan på en hund. haha. sen kom issa och vi köpte ben and jerrys och satte oss i parken och skratta, och cykla och skratta hahhaa! aja. sen sov jag i soffan men vakna upp i min säng.. mystiskt
skitsamma. nu ska jag chilla och kolla på pretty little liars
das evil eye (MIMMI)
shingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0