tights inovasionen

började ett tag sen och jag tror jag blivit smittat.. jag ÄLSKAR min röv i dessa tights. fml fml fml - måste sluta..måste sluuuuuuuta. fuck, im addicted.

nu ska jag läsa, har en tshirt och tights på mig. fuuck måste ta av mig dem!! vill inte bli som folk i våran skola gå med tight VARENDA JÄVLA DAG. hur jävla cp tråkigt som helst. aja, har poppat popcorn.. he-he-he, everything is perfeeeeect.
var hos alice idag med mimi och vima, vi sjöng. hhaaha de var lite epic . de säger att de ska kidnappa mig och skicka mig till idol - FML. nu ska jag läsa hejdå
cleaning lady, mjukisar övervinner allt BD
känner att detta blev ett ganska epic inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0